5 maja byłem na wycieczce w Zielonej Górze. Na początku byliśmy w Palmiarni. Było tam bardzo ładnie. Zobaczyłem tam żółwie i ryby. Później poszliśmy do Centrum Przyrody, gdzie bawiliśmy się doświadczeniami. Następnie udaliśmy się na obiad,k tóry mi smakował. Później byliśmy w Centrum Nauki Keplera, gdzie obejrzeliśmy film. Ta Wycieczka mi się podobała, ponieważ nigdy nie byłem w Zielonej Górze i dużo pozwiedzałem.

Rafał Matuszak
Kl. Vc

Wycieczka do Zielonej Góry była bardzo ciekawa i pełna niespodzianek. Zwiedzaliśmy miasto. Odwiedziliśmy też Centrum przyrodnicze i Planetarium. Następnie zjedliśmy dobry obiad. Powrót też był bardzo interesujący, ponieważ braliśmy udział w grze, w której odpowiadaliśmy na pytania dotyczące Zielonej Góry. Na koniec wszyscy dostali nagrody, czyli zakładki do książek. Wycieczka bardzo mi się podobała, myślę że pozostałym również.

Wiktoria Różańska
Kl.IVb

W piątek 05.05.2017r. dwie klasy czwarte pojechały na wycieczkę do Zielonej Góry, ja też pojechałam. Najpierw poszliśmy do Palmiarnii i widzieliśmy tam rośliny. Było bardzo miło i ciekawie, ale jeszcze lepiej było w Centrum Przyrodniczym. Tam Były różne wynalazki, kiedy pani prowadząca skończyła omawiać wszystko, to mieliśmy godzinę na chodzenie samodzielnie po tym ośrodku. Jednak najlepiej było w Planetarium, gdzie oglądnęliśmy film o planetach i układzie słonecznym. Podobało mi się w Planetarium. Uważam, że tam było najciekawiej! Atmosfera była bardzo miła.

Jagoda Piotrowicz

Wycieczka do Zielonej Góry bardzo mi się podobała. Szczególnie urocza była palmiarnia. Palmy Były ogromne. Według mnie najlepsze było Centrum Nauki Keplera, wszystkie wynalazki były cudowne. Byliśmy też w Planetarium Venus, oglądaliśmy tam film, w którym był kojot, który wszystko zepsuł. Wyjazd był wyjątkowy!

Wiktor Bejnarowicz
Kl.IVb

Wycieczka bardzo mi się podobała. W Palmiarni cudowna była największa palma i ryby. Bardzo dobrze oprowadził nas przewodnik, wszystko dobrze nam pokazał. Atmosfera była bardzo miła. Planetarium i Centrum Przyrodnicze było unikatowe! Najbardziej podobało mi się w Planetarium. Myślę, że każdy chciałby jechać na taką wycieczkę

Roksana Działek
Kl.IVa

Według mnie wycieczka do Zielonej Góry była niesamowita. Najpierw chodziliśmy po Palmiarni oprowadzał nas bardzo sympatyczny przewodnik, potem poszliśmy do Centrum Przyrodniczego Keplera. Były tam różne ciekawe doświadczenia na temat człowieka i inne wynalazki. Po Centrum Przyrodniczym poszliśmy na obiad, obiad był w miarę dobry, a na końcu byliśmy w Planetarium Venus, polecam tam przyjechać, bo było ciekawie

Aleksandra Nowicka
Kl.IVb

W tym tygodniu jechaliśmy do Zielonej Góry na cały dzień. Było super! Odwiedziliśmy Palmiarnię, Planetarium i Centrum Przyrodnicze Keplera. Było też wiele posążków od odszukiwania. W planetarium byliśmy na pokazie, na którym dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy o kosmosie. Palmiarnia była duża i zielona, jedna z palm była tak duża, że musieli powiększać Palmiarnię. Było tam też dużo ryb i kilka żółwi. W Centrum Nauki Keplera widzieliśmy dużo ciekawych eksperymentów. Wszystko mi się podobało, ale najbardziej podobało mi się Planetarium. Było Super!

Ola Pawlikowska

Moje wrażenie z wycieczki jest pozytywne. Bardzo spodobało mi się w Planetarium. Zaciekawiło mnie to z powodu bardzo dopracowanego pokazu o planetach. Ogólnie cała wycieczka była super. Jestem naprawdę pod wrażeniem. Palmiarnia również naprawdę ekscytująca, pan przewodnik bardzo dokładnie tłumaczył. Jestem pod dużym wrażeniem wszystkich atrakcji. Obiad również był smaczny, miła atmosfera panowała w autokarze. Na pewno, gdy będą podobne wycieczki, z miłą chęcią pojadę.